1 Eylül 2016 Perşembe

Botox kremi - instantlyageless

Selam  kızlar 😊

Sizlere botox işlemini merak edip benim gibi korkup yaptıramayanlar için müthiş kremden  bahsedicem...
İlk öncelikle içinde 50 adet mevcut tek tek kullanımlık minik paketler🌸 ve içindeki krem gördüğünüz gibi açık pembe...



ilk öncelikle şunu söylemek isterim hiçbir filitre kullanmadım... yaşım 36 ve alın bölgemde mimik kırışıklıklarım mevcut o yüzden alnımda denedim 😄


ikinci deneyişim ve ben sonuçtan çok çok memnun kaldım. Üzerine makyajda yapabiliyorsunuz 👌 tabiki kalıcı bir etkiye sahip değil 8 saate kadar etkisi mevcut 🌸 ben annemin daha önce yaptırdığı botox macerasından sonra malesef yaptıramıyorum o yüzden instantlyageless krem benim için çok iyi oldu 😀 mesela annemin göz çevresinde denedim onuda bir kaç gün içinde göstericem annem resmen gençleşti 😍
Kremin iceriği ve kullanılışı: yaşlanma belirtilerini azaltmak için hızlı ve etkin çalışan güçlü bir anti-kırışıklık microcream dir.


Devrimci bir madde olan Agireline : Botox gibi çalışan bir peptit tir.
cildi canlandırır ve ince çizgilerin görünümünü en aza indirir ve gözenekleri kusursuz bir şekilde kapatır.Özel minerallerle içeren cilt klima kompleksi ille cilt tonunu eşitler.
cilltte hızla emilerek kırışıklıkların görünümünü en aza indirir.KESİNLİKLE NORMAL KREMLER GİBİ SÜRMEYİNİZ Kremi cildinizde nemli bir şekilde bırakın ve 2 ila 3 dakika bekleyin. Bekleme esnasında kesinlikle mimiklerinizi oynatmayın uygulamanın başından sonuna kadar 1 – 5 dakika ifadesiz bir şekilde kalın . (gözünüzü kırpmayın, sağa sola bakmayın, konuşmayın ,) Hızlı bir şekilde kuruması için fön makinası ,yelpaze , fan, gazete, dergi kullanabilirsiniz. 💕💕💕💕

@instantlyageless  ailesine çok teşekkür ederim.

Sitelerinden incelemek isterseniz...
http://www.instageles.com

28 Ağustos 2016 Pazar

www.biarkadasa.com sitesi mayokini alışverişim


Selam  kızlar 😊

İzmir'de yaşıyorsanız  bir kaç saatliğine bile denize kaçabilirsiniz 🌊 🌞 senelerdir mayo almıyordum bu şahane mayo yada mayokini'yi farketmez 😁 görünceye kadar... inanılmaz rahat, boyundaki ipi de çıkabiliyor.👌👙  @plajbutigi sayfasında ne güzel şeyler varmış 💗 bikini, mayo, plaj elbisesi, çeyizlik şeyler bile mevcut... ayrıca sitelerinden tüm ürünlerine ulaşabilirsiniz.

 Mayoki'nin kalitesi güzel, benim gibi güneşlenmeyi çok  sevmiyorsanız bikinilere  çok şık bir alternatif diye düşünüyorum. ayrıca çok güzel bikiniler mevcut... mutlaka bakmanızı öneririm.






instagramda beni takip etmek isterseniz tık tık :)

Görüşmek üzere 🙋



23 Temmuz 2016 Cumartesi

Kalıcı Makyaj Kaş Kontürü Kıl Tekniği ( Microblading )

Selam  kızlar 😊


Bu akşam sizlere benim yaptırmadan önce çok merak ettiğim baya düşündüğüm kaş kontürünü ( umuyorum ki sizde çok merak ediyorsunuz ☺) bol resimli kaşlarımı anlatmaya başlayım...
bu işlemi neden yaptırmaya karar verdim? benim kaşlarım hem seyrekti hem de rengi (saç diplerim bu arada boya yok kendi saçlarım)  saç  renginden açık olduğu için pek belli olmuyordu ve bir kaşım diğerinden biçimsizdi... hadi bakalım şimdi aşama aşama anlatayım...

ilk önce kaşlara bir krem sürüyorlar 20 dk bekliyorsunuz... bu krem kaşlara yapılacak iğnenin acımaması içinmiş....
şimdi ilk resimde kaşlarıma kalemle şekil verildi... sonra aynayla bir kaç kez gösterip onayımı aldıktan sonra çizmeye başladılar diğer resimlerde göreceksiniz... ama daha önce kaşlarımın iki yanından iğne vurdular, uyuşturup acı duymayım diye ... dediklerine göre çok acıyormuş çizerlerken, iğne olduktan sonra da 10 dk falan beklediler, ve çizilirken  hiç birşey hissetmedim.


yukarıdaki kaşlarımın çizim işlemi bittikten sonraki hali...  elinde kalem gibi bir alet vardı tek tek şekil verdiler, 15-25 dk arası sürüyor... bittikten sonra üzerinden komple boyama yaptılar kaş rengimle eşitlensin diye...şimdi yeni yaptıracak arkadaşlara şunu söylemek isterim... ilk öncelikle kaşlarımı bu kadar kalın yaptırdığım için yani biraz kavisli olabilirdi ( ama kendim baktım onayladım işte acemilik :)))  birde rengini daha açık yapabilirlerdi ki ( ben koyu renk kaş sevmediğimi söyledim ) bu onların hatasıydı... şimdi bu işlem 3 seans normalde... ben daha 1. seansını anlatıyorum henüz 2. seansına gitmedim :)) gidemedim :)  neden diye soracak olursanız bekleyin anacım geliyor bayan kaş 😂




bu üstteki fotodaki çizimi bitmiş boyanmış kaşlarım



 ikinci  kez boyama işlemi yaptılar, 15 dk falan bekledim her boyada...





şimdi üstteki fotoda daha yeni klinikten çıkmış ben bu kaşlarla ne yapıcam şimdi diyen bir hülya var
😣 nemi yaptım hemen gözlüğümü taktım 😎
kabus dolu bir hafta başlamış oldu....

şimdi şunu söylemek istiyorum kızlar aslında bu işlem çok kullanışlı ve gerçekten güzel bir işlem ama benim düştüğüm hata şuydu, uyguladığı boyanın rengine bakma imkanınız varsa  mutlaka görün keşke baksaydım diyorum... ama bunun ikinci seansı var gidicem nasipse :)))  bir kaşlarımın rengi normalde  baya açık ve seyrek olması biranda kopkoyu kaşları görünce tabi ki dünya başınıza yıkılabilir...

alttaki foto 3. günden  eee tam bayan kaş olmamış mıyım :)))

seanstan sonra 3 gün hiç su değmeyecek, günde iki kez vazelin sürülecek dediler... ben ne kadar bu koyu kaşları sevmesem de uydum kurallara ... zaten kaşlarınız ikinci günden sonra kabuk bağlıyor biraz acıyor, ama abartılacak kadar değil, düşünün yani  derinizin  çizgiler şeklinde çiziyorlar....

bir ay sonra 2.seansa  (22 haziranda)  gidecektim ama gidemedim....

ben böyle koyu kaş sevmiyorum.... yani şekilsiz kaşlarımın şekli geldi okey... kaşlarımı boyama derdinden kurtuldum tamam... ama birden böyle kaşlar ve  çalışan bir bayanda olunca çok zor oldu benim için :(((


evet sabrın sonu selamettir diyorum ve son fotom 1 ay sonraki haliydi.....

zaten beni instagram'dan takip ediyorsanız kaşlarımın son halini görebilirsiniz...






Çok öpüyorum💋
Görüşmek üzere 🙋



22 Temmuz 2016 Cuma

Avene Cleanance Eau Nettoyant Cleansing Water Yüz Temizleme Suyu

Selam  😊

Ürün Özellikleri : Avene Cleanance Temizleme Suyu, cildinizin gün boyu maruz kaldığı dış etkenlere karşı cildinizi temizler. Akneyle savaşır ve cildi nemlendirir.

Lekeli, yağlı, karma, hassas ve normal cilt tipleri için kalıntı, kir ve leke giderici yüz temizleme suyudur. Cildin lekelerden, siyah nokta ve aknelerden arındırılmasını, makyaj kalıntısının yüzden atılmasını sağlamaktadır. Cildi aydınlatıp şık ve pürüzsüz hale döünüştürür. Günlük yüz yıkama sıklığına göre veya günde en az bir defa göz çevresi dışında kuru haldeki cilde bir pamuk yardımıyla hafiçe masaj yaparak uygulanır. Düzenli olarak en az bir ay kullanılmalıdır. Her yaş grubuna ve herkesime hitap etmektedir. Günde bir defa yüz bölgesine göz çevresi haricinde cilt nemlendirilerek uygulanır ve akabinde masaj yapılarak ılık suyla durulama yapılır.







Avene Cleanance Cleansing Water deneme boy üründü benim ki  50 ml' di  ama bereketli ürün oldu günde bir kere kullandım  20 günde bitti.

Benim yorumum ise : Göz makyajımı ve yüz makyajımı yıkayıp çıkardıktan sonra ikinci kademe olarak bu ürünü pamuğa dökerek temizledim... böylece yüzümdeki  tüm kalıntıları çıkarmış oldum. çok hafif bir ürün , gerçekten su gibi, kokusuz  ve içeriği temiz o yüzden gönlüm daha rahat oluyor kullanırken, aynı zamanda ciltteki yağlanmayı da azaltıyor.
 ben memnun kaldım.
makyaj ile uyumuyoruz demi kızlar :) ne kadar makyaj yapmayı seviyorsak temizlemeliyiz ki sağlıklı cilde makyaj yapmak daha zevkli olsun. 💕


 Normal boyutu 400 ml Fiyatı :  55 TL

instagramda beni takip etmek isterseniz tık tık :)

 Çok öpüyorum💋
Görüşmek üzere 🙋


21 Temmuz 2016 Perşembe

MAİECZANE.COM

Merhaba 😊

 Online alışverişi çok sevenlerdenim, işim gereği gezerek alışveriş yapamıyorum çok fazla...  onun içinde kurtarıcı siteler süper oluyor :))) bugün sizlere  dermokozmetik ürünleri sevenler için  en hesaplı sitelerinden birini tanıtmak istiyorum. maieczane.com
 çok güzel kampanyaların olduğu,sorularınıza cevap bulabildiğiniz, alışverişlerinizde  tester ürün göndermelerinin yanında ayrıca
Kargo BEDAVA!!!

kampanyalar sayfasına arada bir bakmayı unutmayın çok güzel indirimler mevcut!!!

ürünlerin yorumlarını tek tek burda yazıyor olucam...
sormak istediğiniz ürünler olursa yazın canlarım cevaplarım...




 Çok öpüyorum💋
Görüşmek üzere 🙋

20 Temmuz 2016 Çarşamba

KOZMODİ.COM




Merhaba kızlar😊

Bugün sizlere online alışveriş sitesi olan kozmodi.com dan bahsedeyim... benim için önemli olan ilk önce güvenilir bir site olması, ikincisi hızlı ve uygun kargo ücreti ve çok güzel kampanyalar yapıyor olmaları...

ayrıca şunu belirtmem gerekirse ürünlerin son kullanma tarihleri yaklaşmışsa çok uygun fiyatlara satıyorlar ve tarihlerini belirtiyorlar.
ürünlerin bana geleli  baya oldu kullanmaya başladım yorumlarımı İnstagram sayfamda da paylaşıyorum...




Görüşmek üzere 🙋






15 Temmuz 2016 Cuma

HC Hair Care - Şampuan ve Saç Bakım Maskesi


Selam kızlar :)))


Duşta Hc Hair Care Şampuan; duşta iki sefer uyguluyorum... etkilerine gelecek olursak  saçlarımın daha çabuk uzamasını sağladı. Şampuanın içeriğindeki Extract ve Vitaminler sayesinde  güçlenmesini sağladı ayrıca  dökülmesini de önlüyormuş ama bende dökülme olmadığı için etkisini anlamadım...



 Hc Ovex maske ;şampuanın ardından krem gibi maskeyi uyguluyorum... 5 dk beklettikten sonra duruluyorum ve süper süper :))) saçlarım normalde hiç taranmaz çok zor açarım ama bu maskeden sonra çok rahat bir şekilde saçlarım taranır hale geldi ve yumuşadı... ayrıca saç uçlarımdaki kırıklara da iyi geldiğini düşünüyorum en azından çatal çatal görüntüsü gitti.


HC CARE sitesine bakmak için tık tık



1,5 - 2 aydır düzenli şekilde kullandım ve çok memnun kaldım.

Sizin de işlem görmüş saçlarınız varsa mutlaka  denemelisiniz !!

Tekrar Görüşmek Üzere

Sevgiler

4 Haziran 2016 Cumartesi

Lip Kit Bubbly || Dolgunlaştırıcı Likit Mat Ruj - love 4

Merhaba kızlar :)))

 Herkesin merak  ettiği  Markanın şu an için 5  rengi bulunuyor, bende 3 rengi mevcut Rujlar çabuk matlaşıyor ve kalıcılıklarını da beğendim.
Yerli, yabancı çoğu marka artık bu tarz rujlar çıkarmaya başladı. Lip Kit Bubbly de bunlardan biri, yaz ayları geldiği şu dönemlerde daha çok lipgloss tercih etsem de yine de mat ruj sevenlerdenim.


dudakları hafif bir dolgunlaştırdığını söyleyebilirim... kırmızı rengin kalıcılığı diğer iki rene göre bir tık daha az gibi geldi  ama  kırmızıyı  ton olarak çok  çok beğendim.

Ürünleri incelemek ve sipariş vermek isterseniz http://lipkitofficial.com/  ziyaret edebilirsiniz.

Sevgilerimle

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Depilissima Sir Ağda Seti - Bakımlı olmak

Merhaba kızlar!!!


Havaların ısınmasıyla yaza hazırlıklar başladı. İstenmeyen tüylerinizden pratik bir şekilde kurtulmak istiyorsanız elinizin altında böyle bir set bulunmalı. Daha önce böyle bir setle uygulama yapmamıştım..

Setin İçeriği :
 Vivol led serisi tekli kartuş ağda makinesi
1 adet Depilissima naturel kartuş ağda
 1 adet Depilissima azulen kartuş ağda
1 adet Depilissima titanyum pudralı küçük başlıklı kartuş ağda (bikini bölgesi, kaş ve bıyık için kullanılabilinir.)
150 ml Groomed ağda ve masaj yağı
250 ml Groomed ağda sonrası tahriş azaltıcı ve nemlendirici losyon
 50 adet ağda bezi
Taşınabilir çanta



İçerisinde tahriş azaltıcı losyon ve ağda yağı bulunduğu için çok kullanışlı bir set.
Groomed Tahriş Azaltıcı Losyon ; özellikle benim gibi hassas ciltlerde ağda sonrası oluşan kızarıklık ve yanma hissini kısa sürede alıyor. Tahriş olmuş cildi nemlendiriyor.
Groomed Ağda Yağı  ise, ağda kalıntılarını kolayca temizliyor, en önemlisi ise kıl köklerini beslemiyor. Parfüm içermiyor ve masaj yağı olarak da kullanılabiliyor.



Kullanımı : Isıtıcı cihazda ısıtıp kıvama getirdiğiniz ağdayı cildinize sürmeden önce 3 defa ağda bezine sürüyorsunuz. 

Sonra kılların çıkış yönüne sürüp üzerine ağda bezini yapıştırıyorsunuz ve kılların çıkış yönünün tersine ağda bezi ile çekiyorsunuz.
Kalan ufak ağda kalıntılarını ağda bezi ile hızlı hızlı yapıştırıp çekerek temizleyebilirsiniz. Daha sonra ağda kalıntılarını ve yapışkanlığı temizlemek için ağda yağını bir pamuğa döküp cildinizde kalan kalıntıları kolayca temizliyorsunuz.
Sonrasında ağda sonrası tahriş önleyici ve nemlendirici losyonu sürüp ağda işlemini tamamlıyorsunuz.



Azulen Kartuş Sir Ağda : Koyu yeşil renkte olan sir ağda, oldukça kuvvetli ve inatçı kıllar için kullanılıyor. Kol ve bacaklarda kullanılması tavsiye ediliyor. Pudra içermiyor.

Naturel Kartuş Sir Ağda : Birinci kalite sir ağda, (bal renginde olan) pudra içermiyor ve oldukça kuvvetli, yalnızca bacak ve kollardaki inatçı kıllarınız için kullanabilirsiniz. Hassas ciltler uygulama öncesinde bir miktar talk pudrası sürmeliler.

Titanyum Pudralı Küçük Başlıklı Kartuş Sir Ağda : Pembe olan , bol miktarda pudra içeriyor. Yoğun kıvamlı ve kremsi yapısıyla hassas bölgeler ve bikini bölgesi için kullanılıyor.  


Ağda bezleri  kaliteli ve 50 adet var... http://www.bakimliolmak.com sitesinden daha bir çok uygun fiyatlı ürünlere bakabilirsiniz... ben memnun kaldım umarım sizde beğenirsiniz...

Sevgilerimle




29 Nisan 2016 Cuma

Avon True Colour Perfectly Mat Ruj - ideal lilac

Merhaba!!!
Avon mat rujlarından başka bir renkle karşınızdayım :)))

soldaki ruj ideal lilac...

 yazılarımı kısa tutuyorum, çünkü diğer yazımda daha net anlatmıştım.

okumak için tık tık

Sevgilerimle...




Avon True Colour Perfectly Mat Ruj - pure pink

Merhaba!!!

Avon mat rujlarından başka bir renkle karşınızdayım :)))
 yazılarımı kısa tutuyorum, çünkü diğer yazımda daha net anlatmıştım.

okumak için tık tık




pure pink ortadaki ruj...



sevgiler...



Avon True Colour Perfectly Mat Ruj - cherry

Merhaba!!!
Avon mat rujlarından başka bir renkle karşınızdayım :)))
 cherry rengi çok güzel bir vişne rengimsi bordo diyelim..

şu yazımda diğer avon rujumdan bahsetmiştim.
okumak için tık tık



Sevgiler...


Avon True Colour Perfectly Mat Ruj -Marvelous Mocha

Merhaba :)))

mat rujlara son zamanlarda bayılıyorum, avon'un bu serisi enfes olmuş...sağdaki ruj mocha çok güzel görünüyor öyle değilmi? herkese yakışacağını düşünüyorum.



kalıcılığı ortanın üstünde, dudakları hiç kurutmuyor, her makyaja uyacağını düşünüyorum.
ayrıca kokusu da çok güzel.



ayrıca ambalajları çok şık... fiyatı 14 TL



Sevgiler...



Maybelline Lash Sensational maskara - Noir/Black

Merhabalar!!!

Sonunda beklenilen rimel artık Gratis raflarında :))) 

Maybelline Lash Sensational maskarayı hemen gittim aldım, denedim ilk izlenim olarak şunu söylemeliyim sevdim...



kıvrık, dolgun ve simsiyah...

favori maskaralarım arasına girebilecek mi merak ediyorum :)))



Sevgiler

9 Nisan 2016 Cumartesi

Neo Cosmo Lens - Four Tone Green Rengi - Arma Optik

uzun zamandır lens kullanmıyordum, geçenlerde arma optikten gelen lenslere kadar :)))
ilk başta bu kadar memnun kalacağımı tahmin etmemiştim... aklımda olan
Desio veya Solotica Lenslerdi, ayrıca Arma Optikte bu marklarda mevcut... bu lensler bu kadar rahatsa desio kim bilir nasıl diye düşünmeden edemedim :)))
   Neo Cosmo lenslerde çok doğal duruyor ve çok çok rahat, gözlerimde batma, kaşıntı vs... bir sorun yapmadı.


lenslerin yanında küçük  boy lens solüsyonu da geliyor ve kargo dahil sadece 55 TL gibi  çok uygun  fiyata satıyorlar.
Hiç lens kullanmadıysanız veya benim gibi uzun süredir takmadıysanız bu markaya bir bakın derim...


teşekkürler Arma Optik
Sevgilerimle...

8 Nisan 2016 Cuma

AVON COLOR AND CONTOUR - ROSE GLOW

Bu allık ve aydınlatıcı ikilisini mart ayı boyunca çok kullandım. Harika  bir aydınlık veriyor yüzüme, normalde aydınlatıcılar bende çok belli olmaz.. bunda sarımtırak bir ışık yansıması olduğu için benim cildimde baya belirgin duruyor... kalıcılığı da gayet başarılı.. allık kısmına gelecek olursam onunda rengi şahane ve aydınlık bir bitişi var... Bu ürünü narsın ikili allık - aydınlık paletlerine benzettim...


aydınlatıcı kısmını göz pınarlarına, dudak üstüne, elmacık kemiklerinin üstüne ve kaş altına kullandım...
allık kısmına gelecek olursam onunda rengi şahane ve aydınlık bir bitişi var... bu ürünü narsın ikili allık - aydınlık paletlerine benzettim...
Sevgilerimle...

5 Nisan 2016 Salı

Benefit Benetint dupe The Balm Stainiac ''Beauty Queen''



Benetint: gül kokulu likit kıvamlı oje görünümünde yanak ve dudak renklendiricisi. Dudaklarınıza çilek, vişne yemişsinizde kırmızılığı kalmış gibi doğal hoş bir renk veriyor. Birşey yiyip için hiç farketmez 5-6 saate kadar kalıcılığı var.
Fiyatı : 135 TL  civarı

    The Balm Stainiac "Beauty Queen'' :  bu ürün  gramaj olarak daha az, daha çabuk bitiyor ,ama dudakta ve yanakta duruşları aynı diyebilirim...
Fiyatı :  25 TL civarı


eğer ki benefiti alamıyorsanız ve bu ürünü merak ediyorsanız kesinlikle the balma bir şans vermelisiniz indirimde daha da ucuz oluyor...

sevgilerimle...