28 Şubat 2016 Pazar

Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment


ilk öncelikle ürünün vaadi şu şekilde : Eğer bir kadın aynı anda en az dört işi yapabiliyorsa, cildi de yapabilmeli. YENİ Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment sizin için bunu yapar. Gelişmiş göz tedavisi gözle görünür biçimde cildi aydınlatır, kaldırır, “krepinleri” pürüzsüzleştirir ve “kaz ayağı çizgilerini” azaltır. Ayrıca, nemsiz kalan ve böylelikle de hücresel hasarlara açık olan cildi onarmak için yoğun nem verir. YENİ Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment  akıllı teknolojisi sayesinde cildi yatıştırır ve rahatlatır.

Şimdi benim yorumum: ilk öncelikle benim göz altlarım kuru... ama yaşımın 35 olmasına karşılık çizgilerimin çok olmadığını düşünüyorum... bunu da sanırım her gece mutlaka cilt bakımımı  aksatmamaya borçluyum. bu göz serumunu ben makyajın altına uyguluyorum... üzerine tekrar göz kremi uygulama ihtiyacı hissetmiyorum....  ürünün vaadi zaten nemsiz cilt için yoğun nem diyor... çok kremsi bir ürün olmadığı içinde kapatıcının altı için çok ideal.... ayrıca pompalı şişesi ve ürün miktarının tam ideal şekilde çıkması ayrıca benim için artısı... ve hijyen açısından da çok iyi... benim kullandığım 5 ml lik seyahat boyu ve her gün sürmeme  rağmen 1 aydan fazladır hala bitmedi...

Fiyatı: 15 ml -189 TL.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder