30 Mart 2016 Çarşamba

Mart Ayı Bitenler 1.Kısım

Merhaba kızlar :)))

Bitenler yazısı ile karşınızdayım...bundan sonra düzenli olarak yazmayı planlıyorum..

* Garnier Makyaj Temizleme Mendili (Normal & Karma Ciltler İçin)
 Suya dayanıklı makyajı çıkarır...
Makyajımı güzel çıkardı, indirimde tekrar alırım.


 * Estee Lauder Idealist Even Skintone Illuminator Serum :

Cildinizdeki kızarıklık, güneş lekeleri, siyah noktalar ve cilt tonu eşitsizliğinin anında gözle görülür biçimde azalmasına yardımcı olur. Kızarık görünümünün anında azalmasına, cildinizin daha ışıltılı görünmesine yardım eder. Zaman içinde cildiniz çok daha aydınlık, ışıltılı ve eşit bir cilt tonuna sahip olur. Kanıtlanmış hassas formülü tüm cilt tipleri için etkilidir. Yağ içermez. İçeriğinde yer alan C vitamini ve bitkisel özler sayesinde lekeleri önler, renk tonu eşitsizliğini gözle görülür derecede azaltır. Gelecekte koyu iz oluşturabilecek tahrişi en aza indirir. Temizlenmiş cilde, nemlendiriciden önce gece ve gündüz uygulanır. 

Serumun içeriğinde C vitamini ve bitkisel özler yer alıyor. Estee Lauder Idealist Even Skintone Illuminator, canlı ve taze bir cilt görünümü için tercih edilebilir.




*L'oreal True Match Fondoten :

Bendeki en açık rengi Rose Ivory olandı, bu ikinci ürünümdü... karma ve yağlı ciltler için uygun  ve kapatıcılığı ortadan  biraz fazla denilebilir... ben severek kullandım, elimdeki ürünler biraz azaldığında bir tane daha alırım.

 * Clinique Take The Day Off Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi :

Cilt Tipleri: Tüm cilt tipleri için uygundur.
Su geçirmez maskara gibi uzun süre kalıcı makyajı çözer ve yok eder. Tahriş etmez, kaşındırmaz.

kesinlikle süper bir ürün, bendeki seyahat boyuydu, ama çok uzun süre gitti... bol maskaralı gözlerimde bile hemen maskarayı çıkardı ve hiçbir şekilde yağlı his bırakmadı. Ben çok sevdim, biraz pahalı bir ürün ama hiç bir üründen memnun kalmadıysanız bunu bir deneyin derim :)))

* Nivea Tıraş Sonrası Balsam :

evettt son zamanların meşhurrr makyaj bazı :))) eşimin  kullandığı bir kaç balsamdan birisiydi, içinde az kalmıştı... bende tabi ki  fırsatı kaçırmadım ve denedim bir kaç gün ama bunu hiç sevmedim maalesef :(((  bir kere kokusu çok keskin  yani sürerken bile kendimi erkek gibi hissetmemi sağlıyor... :))) çok keskin bir kokusu var... benim favorim başka :))) yakında onu açıklarım :))


* CLEAR KEPEĞE KARŞI ETKİLİ ŞAMPUAN :

Ben saçlarımı 2 - 3 kez şampuanlamayı sevenlerdenim, bu şampuanı da ilk  yıkamalar  için kullandım bitti... yani kepeğe karşı pek etkisini görmedim... benim saçlarım kuru olduğu için çok sık saçlarımı yıkamıyorum haftada iki kez oluyor kışın normalde... gür ve kalın telli de olunca işlem görmüş saçlar artı bir özen istiyor tabi :((( buda benim için çok memnun kaldığım bir ürün değildi... kullandım bitti :)))

* Note Likit Kapatıcı- 01 İvory :

Uygun fiyatlı, yoğun kapatıcı, sarı alt tonlu... yani benim sevdiğim cins kapatıcı kendisi :))
bu ikinci ürünümdü gayet  memnundum... elimdekiler biraz azalsın yine alınacaklar içinde...


Birinci kısım bitti... arkası yarın :)))

Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder