2 Nisan 2016 Cumartesi

Mart Ayı Bitenler 2.Kısım

Merhaba kızlar :)))
kaldığımız yerden devam edelim...

* Rimmel London - Kaş Maskarası 01 blonde rengi:

Daha önce Benefit'in Gimme Brow 'unu kullanan biri olarak  bu maskaraya da şans vermek istedim iyi ki vermişim... benim gibi kaşlarınızın rengi açıksa... bu rengi de büyük  ihtimal  size de olucaktır.
biten ikinci ürün... yenisini açtım bile :)))


* Clinique Happy Parfüm 4 ml :
     Notaları:    Turunçgil  kokusu. Çiçeklerin zenginliği. Duyguların karışımı. En çok satan bayan parfümümüz, taze ve canlı notaların —karışımından oluşmuş olup, kırmızı greyfurt, bergamut -notalarının yumuşak ve hassas — hislerini içermektedir. Gelelim benim yorumuma :))) bence çok kalıcı, tam böyle spor ve şık bir parfüm arıyorsanız bakmalısınız... temiz, ferah bu parfümü sıktığımda mutlu oluyorum ismi tam olmuş gerçekten :)) daha önce tam boyunu kullandım... elimdekiler azalınca yeniden alınacaklar arasında.

* Duru Fresh Duş Jeli Minik Boyu:
değişik kokuda duş jellerini seviyorum, kokusu hiç kalıcı değil...ferahlıkta vermedi...
ben beğenmedim....
büyük boyunu almayı düşünmüyorum.


*Lolita Lempicka Si Edp 30 Ml Kadın Parfümü:

Esans: Ferah, Baharatlı : Doğa ve moda arasında duran mutluluğun parfümü. Si Lolita'nın gerçek şansı dört yapraklı yonca. Feminen kokusuyla dikkat çeken parfüm ferah , baharatlı ve çiçeksi.
Tepe Notası: Bergamot, Mandalina, Kuşburnu Kalp Notası: Itırşahi, Şebboy
Dip Notası: Elemi, Paçuli, Tonka Fasulyesi, Amber

ilk sıkıldığında benim başımı ağrıtan, ardından o kadar yoğun koku gelip hiç kalıcı olmayan garip bir parfüm, sevemedim seni lolita :(((



Nivea Fresh Natural Deodorant :
Gün boyu doğal ferahlık veren güvenilir deodorant korumasının farkını hissedin. NIVEA Deodorant Fresh Natural Pompalı Sprey, ferahlık veren 24 saat etkili deodorant koruması ve NIVEA’nın yumuşak bakımını bir araya getirmektedir. Doğal, hafif ve ferahlık veren bir kokusu vardır. NIVEA DEODORANT Fresh Natural pompalı sprey, gün boyu güvenilir koruma ve doğal tazelik sağlar. Özellikle aerosol spreylerin içeriğinde bulunan sıkıştırılmış olan gazlardan rahatsız olan kullanıcılar için idealdir.

Benim birinci şişemdi... şuan ikinci şişesini kullanıyorum, normal Nivea kokusu... ben çok severim., temiz, ferah... yalnız şunu söylemem gerekirse 24 etkili değil maalesef, kışın beni idare etti ama yaza başka deodorantlara geçmeyi planlıyorum... içeriğinde aluminium olmaması  dikkatimi çekmişti  ve almıştım ,onun için kullanmaya devam ediyorum...


* Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu :

Tek adımda: - Makyajı Temizler - Cildi Arındırır - Matlaştırır Micellar teknolojisiyle, ovalamaya gerek kalmadan ciltteki kalıntıları ve yağ fazlasını mıknatıs gibi çeker. Makyajı temizler, cildi arındırır, matlaştırır. Hassas ciltlere de uygun, hepsi bir arada çözüm...

benim biodermadan sonra kullandığım her sabah ve her akşam mutlaka bir pamuk ile yüzümü sildiğim su diyelim... biodermadan hiçbir farkının olmadığını düşünüyorum, sadece fiyatı hariç :)))
ama benim param çok ben bioderma kullanıcam derseniz bence o da olur :)))

bu seyahat boyuydu bunu almamdaki sebep yaz geliyor büyüğünden küçük şişesine döküp tatile giderken yanıma almak... ben ürünleri kendi ambalajında sevenlerdenim... mümkün olduğunca...


*Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment 5 ml :

şurdaki yazımda  yorumlamıştım okuyabilirsiniz... sadece ek olarak şunu söylemeliyim 5 ml olması  dedim nasıl olsa çabuk biter kızlar her gün kullandım ve tam 1.5 ay dan fazla  gitti. çok bereketli bir ürün.


benim mart ayımda kullanıp, memnun kalıp kalmadıklarım bunlardı... bir dahaki ay için birikmeye başladı bile :)))


Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder