22 Temmuz 2016 Cuma

Avene Cleanance Eau Nettoyant Cleansing Water Yüz Temizleme Suyu

Selam  😊

Ürün Özellikleri : Avene Cleanance Temizleme Suyu, cildinizin gün boyu maruz kaldığı dış etkenlere karşı cildinizi temizler. Akneyle savaşır ve cildi nemlendirir.

Lekeli, yağlı, karma, hassas ve normal cilt tipleri için kalıntı, kir ve leke giderici yüz temizleme suyudur. Cildin lekelerden, siyah nokta ve aknelerden arındırılmasını, makyaj kalıntısının yüzden atılmasını sağlamaktadır. Cildi aydınlatıp şık ve pürüzsüz hale döünüştürür. Günlük yüz yıkama sıklığına göre veya günde en az bir defa göz çevresi dışında kuru haldeki cilde bir pamuk yardımıyla hafiçe masaj yaparak uygulanır. Düzenli olarak en az bir ay kullanılmalıdır. Her yaş grubuna ve herkesime hitap etmektedir. Günde bir defa yüz bölgesine göz çevresi haricinde cilt nemlendirilerek uygulanır ve akabinde masaj yapılarak ılık suyla durulama yapılır.







Avene Cleanance Cleansing Water deneme boy üründü benim ki  50 ml' di  ama bereketli ürün oldu günde bir kere kullandım  20 günde bitti.

Benim yorumum ise : Göz makyajımı ve yüz makyajımı yıkayıp çıkardıktan sonra ikinci kademe olarak bu ürünü pamuğa dökerek temizledim... böylece yüzümdeki  tüm kalıntıları çıkarmış oldum. çok hafif bir ürün , gerçekten su gibi, kokusuz  ve içeriği temiz o yüzden gönlüm daha rahat oluyor kullanırken, aynı zamanda ciltteki yağlanmayı da azaltıyor.
 ben memnun kaldım.
makyaj ile uyumuyoruz demi kızlar :) ne kadar makyaj yapmayı seviyorsak temizlemeliyiz ki sağlıklı cilde makyaj yapmak daha zevkli olsun. 💕


 Normal boyutu 400 ml Fiyatı :  55 TL

instagramda beni takip etmek isterseniz tık tık :)

 Çok öpüyorum💋
Görüşmek üzere 🙋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder