15 Temmuz 2016 Cuma

HC Hair Care - Şampuan ve Saç Bakım Maskesi


Selam kızlar :)))


Duşta Hc Hair Care Şampuan; duşta iki sefer uyguluyorum... etkilerine gelecek olursak  saçlarımın daha çabuk uzamasını sağladı. Şampuanın içeriğindeki Extract ve Vitaminler sayesinde  güçlenmesini sağladı ayrıca  dökülmesini de önlüyormuş ama bende dökülme olmadığı için etkisini anlamadım...



 Hc Ovex maske ;şampuanın ardından krem gibi maskeyi uyguluyorum... 5 dk beklettikten sonra duruluyorum ve süper süper :))) saçlarım normalde hiç taranmaz çok zor açarım ama bu maskeden sonra çok rahat bir şekilde saçlarım taranır hale geldi ve yumuşadı... ayrıca saç uçlarımdaki kırıklara da iyi geldiğini düşünüyorum en azından çatal çatal görüntüsü gitti.


HC CARE sitesine bakmak için tık tık



1,5 - 2 aydır düzenli şekilde kullandım ve çok memnun kaldım.

Sizin de işlem görmüş saçlarınız varsa mutlaka  denemelisiniz !!

Tekrar Görüşmek Üzere

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder