1 Eylül 2016 Perşembe

Botox kremi - instantlyageless

Selam  kızlar 😊

Sizlere botox işlemini merak edip benim gibi korkup yaptıramayanlar için müthiş kremden  bahsedicem...
İlk öncelikle içinde 50 adet mevcut tek tek kullanımlık minik paketler🌸 ve içindeki krem gördüğünüz gibi açık pembe...



ilk öncelikle şunu söylemek isterim hiçbir filitre kullanmadım... yaşım 36 ve alın bölgemde mimik kırışıklıklarım mevcut o yüzden alnımda denedim 😄


ikinci deneyişim ve ben sonuçtan çok çok memnun kaldım. Üzerine makyajda yapabiliyorsunuz 👌 tabiki kalıcı bir etkiye sahip değil 8 saate kadar etkisi mevcut 🌸 ben annemin daha önce yaptırdığı botox macerasından sonra malesef yaptıramıyorum o yüzden instantlyageless krem benim için çok iyi oldu 😀 mesela annemin göz çevresinde denedim onuda bir kaç gün içinde göstericem annem resmen gençleşti 😍
Kremin iceriği ve kullanılışı: yaşlanma belirtilerini azaltmak için hızlı ve etkin çalışan güçlü bir anti-kırışıklık microcream dir.


Devrimci bir madde olan Agireline : Botox gibi çalışan bir peptit tir.
cildi canlandırır ve ince çizgilerin görünümünü en aza indirir ve gözenekleri kusursuz bir şekilde kapatır.Özel minerallerle içeren cilt klima kompleksi ille cilt tonunu eşitler.
cilltte hızla emilerek kırışıklıkların görünümünü en aza indirir.KESİNLİKLE NORMAL KREMLER GİBİ SÜRMEYİNİZ Kremi cildinizde nemli bir şekilde bırakın ve 2 ila 3 dakika bekleyin. Bekleme esnasında kesinlikle mimiklerinizi oynatmayın uygulamanın başından sonuna kadar 1 – 5 dakika ifadesiz bir şekilde kalın . (gözünüzü kırpmayın, sağa sola bakmayın, konuşmayın ,) Hızlı bir şekilde kuruması için fön makinası ,yelpaze , fan, gazete, dergi kullanabilirsiniz. 💕💕💕💕

@instantlyageless  ailesine çok teşekkür ederim.

Sitelerinden incelemek isterseniz...
http://www.instageles.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder